Payroll voor de detailhandel
Minder tijd bezig zijn met personeelszaken en meer met ondernemen. Geen risico’s meer lopen en geen contracten opstellen. Daar kunnen wij voor zorgen! Ga payrollen bij Bruuk en jij hoeft alleen nog maar de gewerkte uren door te geven.
Payroll voor de detailhandel
Jij werkt waarschijnlijk al zo’n 50 uur per week aan jouw bedrijf. Of meer! Dan klinkt een service waarbij de personeelsadministratie van je wordt overgenomen toch als muziek in je oren? Let’s talk payroll!
Bij payrolling verzorg jij zelf de werving van jouw personeel. Jij weet immers het beste wie er in jullie team past. Daarna neemt Bruuk alles rondom jouw personeel over. En dan ook écht alles, van contracten tot salarissen en van pensioen tot ziekmeldingen.
En jij?
Jij betaalt een all-in uurtarief en houdt de uren van de medewerker bij in ons gebruiksvriendelijke portaal. Dat is alles! Zo kun jij jouw kostbare tijd besteden aan jouw mooie winkel.
Wat levert payroll jou op?
- Allereerst…héél veel tijd!
- Je wordt volledig ontzorgd op het gebied van personeelszaken.
- Medewerkers worden doorbetaald bij ziekte.
- We zorgen voor een adequaat pensioen.
- Je betaalt altijd een transparant all-in uurtarief.
Bruuk als jouw Payroll specialist
Bruuk is een full service HR partner voor ondernemers. We zijn specialisten in payroll, uitzenden en het verzorgen van de backoffice voor intermediairs.
Payroll via Bruuk betekent duidelijkheid voor de schoonmaakwerknemer en voor jou, geen financiële en arbeidsrechtelijke risico’s én een partner om mee te sparren. Want advies, dat krijg je er gewoon bij: gratis, voor niks en zelfs soms ongevraagd. De enige administratie die jij nog hoeft te doen, is de gewerkte uren doorgeven in ons online portaal.
Benieuwd hoe onze prijzen worden opgebouwd? Dat leggen we je graag uit!
Payroll bij Bruuk
Naast het feit dat we een heel leuk bedrijf zijn (al zeggen we het zelf 😊), werken we elke dag hard aan het ontzorgen van onze klanten. We hebben inmiddels vijf jaar ervaring met payrolling voor de detailhandel in regio Den Haag. Kledingwinkels, bloemisterijen, service points, slagerijen, de expertise van Team Bruuk is heel divers.
Waarom je personeelszaken bij Bruuk onderbrengen?
- Betrouwbare partner: zo zeggen onze klanten, lees maar! We gaan geregeld in gesprek met onze klanten over onze dienstverlening. En dit is wat ze erover te zeggen hebben.
- Gebruiksvriendelijke software: gaan wij samenwerken? Dan krijg jij een account in ons fijne portaal. Hierin geef jij de gewerkte uren van jouw medewerkers door. Op basis daarvan betalen wij salarissen uit of nemen we contact op over ziekte of verzuim.
- Efficiënt, klein team: we werken met een klein team. Dat doen we bewust, zodat jij precies weet bij wie je terecht kunt bij vragen. En wij jou allemaal kennen als klant en snel kunnen schakelen.
Vraag een offerte aan
Ben je nieuwsgierig naar wat payrolling voor jou als ondernemer in de detailhandel kan betekenen? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan. Wij nemen binnen een dag contact met je op!