‘De communicatie is snel, vriendelijk en persoonlijk.’

Liesbeth, werkzaam bij van der Wansem Verhuizingen
IMG_9004

Liesbeth is kantoormedewerkster bij van der Wansem Verhuizingen in Den Haag. Alweer sinds mei 2015 en nog altijd met plezier.

Ik werk parttime als kantoormedewerkster, dit houdt in dat ik op een dag allerlei verschillende werkzaamheden heb. Ik houd me bezig met telefoon- en mailverkeer, offertes, afspraken over verhuismaterialen of werkzaamheden, verzekeringen en ga zo maar door. Oftewel, een werkdag is voor mij altijd heel afwisselend!

Iedere dag weer een nieuwe uitdaging

Ik vind het belangrijk dat je iedere dag weer met plezier naar je werk gaat. Doordat mijn werk erg divers is, kan ik ook zeggen dat geen dag voor mij hetzelfde is. Ik zorg er ook iedere dag weer voor dat ik de volgende dag meer dan genoeg uitdagingen klaar heb liggen. Dit kan ik voor mezelf bepalen omdat ik grotendeels alleen op kantoor zit, dit is niet altijd even gezellig maar zorgt er wel voor dat ik mijn werk voornamelijk zelf kan indelen.

Werken via Bruuk

Ik kende Keesjan nog van zijn vorige werkgever. Ik was benieuwd naar wat hij mij kon bieden met zijn eigen payrollbedrijf en ben daarom met hem in gesprek gegaan. Dit is goed verlopen want nu is alles goed geregeld!

Payroll voordelen

Het fijne aan payroll bij Bruuk vind ik voornamelijk de wat kortere ‘lijntjes’ en het makkelijke contact. Het contact verloopt niet alleen snel en goed, maar Bruuk is ook vriendelijk en persoonlijk betrokken. Ik zou payroll bij Bruuk zeker aanraden, je bent hier namelijk geen nummer en dat vind ik belangrijk.